5 Jaar Teamleader

Op de bedrijvencontactdagen in 2015 stond het Belgische Teamleader een beetje onhandig tegenover onze stand.  Veel ervaring in beurzen hadden ze niet, en in Nederland waren ze ook nog niet bekend.  We hadden de gelegenheid om enkele dagen geregeld met elkaar te praten en al snel besloten wij om een test-licentie af te nemen.  nu zijn we 5 jaren verder en zijn wij nog steeds erg blij met Teamleader.

Teamleader is een backoffice-pakket voor iedereen die geen brancheoffice pakket gebruikt.

U kunt uw contactpersonen, afspraken, offertes, facturen, herinneringen, projecten, werkbonnen enz. enz. met Teamleader regelen.

 

In 2016 zijn we overgestapt van boekhoudpakket op Exact online, en de samenwerking tussen die pakketten is erg goed. 

Exact claimt ook offertes te kunnen maken, te kunnen factureren enz. enz..  En dat is helemaal waar. Alleen Exact komt vanuit het oogpunt van de boekhouder, en Teamleader vanuit de gebruiker.  Het is zo eenvoudig om facturen te maken, of offertes. Maar niet alleen is het eenvoudig, koppelingen met iDEAL, en een portal waar je de lezer van de offerte feedback kan geven.

 

Ook de urenverantwoording / registratie en talloze andere zaken worden vanuit Teamleader gedaan.  Nu in coronatijd is het geweldig dat iedereen vanaf thuis gewoon kan werken alsof ze op kantoor zitten. Het ticketsysteem en zelfs voorraadbeheer of inkooporders, het kan allemaal met Teamleader.

 

Door integratie met Outlook, Office365, Calendar, Dropbox en Mailchimp is het een must-have voor iedere ondernemer die in Excel of ander programma probeert de klanten bij te houden.  Vraag ons om een demo.

Neem contact op met ICTi.

Reactie schrijven

Commentaren: 0